Ваш браузер устарел.

Для того, чтобы использовать все возможности сайта, загрузите и установите один из этих браузеров.

скрыть

Article

  • Title

    Economic efficiency of customer-oriented organizational model of interaction formation and development of human resource management system of travel enterprises of Iraq.

  • Authors

    Karim Dheyab Ahmed

  • Subject

    ECONOMICS. MANAGEMENT

  • Year 2013
    Issue 2(41)
    UDC 331.101.26:338.48.025
    DOI
    Pages 357-362
  • Abstract

    A customeroriented towards the client’s organizational model of the interaction, formation and development of human
    resource management system of Iraq tourism enterprises.

  • Keywords
  • Viewed: 682 Dowloaded: 1
  • Download Article
  • References

    1. Мотивація праці в ринковій економіці: проблеми теорії і практики / Д.П. Богиня, Л.І. Долгова,
    Г.Т. Куліков та ін. — К.: Ін-т економіки НАН України, 1997. — 182 с.

    2. В пошуках ефективного керування / В.М. Руссу, М.О. Пеструхов, К.Д. Жила та ін.; під заг. ред.
    Г.В. Ангелова. — Одеса : Аспект, 2002. — 292 с.

    3. Слиньков, В.Н. Управление персоналом (практические рекомендации) / В.Н. Слиньков. — [2-е изд.] —
    К. : Алерта; КНТ, 2006. — 240 с.

    4. Хейз, Н. Успех — один на всех: основные аспекты эффективного руководства командой / Н.
    Хейз. — Пер. с англ. — Днепропетровск: Баменс Бизнес Букс, 2005. — 240 с.

    5. Коваленко, С. Критерії ефективності управлінської праці в умовах інституціональних трансфор-
    мувань / С. Коваленко // Економіка України. – 2011. — № 7. — С. 52 — 58.

  • Creative Commons License by Author(s)