Ваш браузер устарел.

Для того, чтобы использовать все возможности сайта, загрузите и установите один из этих браузеров.

скрыть

Article

  • Title

    Organizationalmethodical questions of introducing creditmodule departmental teaching system in higher educational establishments

  • Authors

    Kravchenko E. A.

  • Subject

    HIGHER EDUCATION

  • Year 2007
    Issue 1(27)
    UDC 378.14
    DOI
    Pages 324-332
  • Abstract

    The problems of higher school's transition to creditmodule departmental system of teaching students are considered. The solution of educational plannin problems, as well as of educational process organization and students 'knowledge level estimation is offered. An example of calculating the educational loading of a student, shown in credits, is adduced.

  • Keywords
  • Viewed: 811 Dowloaded: 0
  • Download Article
  • References

    1.    Рекомендації щодо структури залікового кредиту та порядку оцінювання навчальних досягнень студентів: Наказ МОН України від 30.12.2005 р. № 774 // http:www.mon.gov.ua. — 18.06.07.
    2.    Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Наказ МОН України від 20 жовтня 2004 р. № 812 // http:www.mon.gov.ua. — 18.06.07.
    3.    Положення про організацію навчального процесу в кредитно модульній системі підготовки фахівців. ― Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. Гнатюка, 2004. ― 48 с.
    4.    Бондар Л.О. Адаптація викладання навчальної дисципліни до вимог кредитно-модульної системи // Південноукр. правн. часопис. –– 2006. –– № 1. –– С. 246 –– 253.
    5.    Вища освіта України і Болонський процес: Навч. посіб. / За ред. В.Г. Кременя. Авт. кол.: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук та ін. — Тернопіль: Навч. кн. –– Богдан, 2004. — 386 с.
    6.    Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців: Наказ МОН України від 23.01.2004 р № 48 // http:www.mon.gov.ua. — 18.06.07.
     

  • Creative Commons License by Author(s)