Ваш браузер устарел.

Для того, чтобы использовать все возможности сайта, загрузите и установите один из этих браузеров.

скрыть

Article

  • Title

    Description and aims of communications processes in the advertizing projects

  • Authors

    Oborskaya А. G.

  • Subject

    LOGISTICS

  • Year 2007
    Issue 2(28)
    UDC 658.562.01
    DOI
    Pages 293-298
  • Abstract

    Communications processes in advertizing projects are analyzed. The method for estimating the effectiveness of advertizing projects on the basis of states simulation by Markovian chains is proposed.

  • Keywords
  • Viewed: 291 Dowloaded: 0
  • Download Article
  • References

    1.    Уэллс У. Реклама: принципы и практика / Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. — СПб.: Питер, 1999. — 238 с.
    2.    ДСТУ ISO 9001 — 2001. Система управления качеством.
    3.    Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. — СПб.: Питер. — 2003. — 368
    4.    Харрингтон Дж. Управление качеством в американских корпорациях. — М.: Экономика, 1990. — 164 с.
    5.    Качалов И., Эффективность коммуникаций: достижение заданных целей / Качалов И., Евдоки-мов М. // Управление компанией. — № 5. — 2001. — С. 6 — 12, (http://www.e-xecutive.ru/ publications/specialization/article_1034/) (20.06.2007)
    6.    Оборская А.Г. Модель эффектов коммуникаций для управления рекламними проектами / Обор-ская А.Г., Гогунский В.Д. // Тр. Одес. политехн. ун-т. — Спецвып. — 2005. — С. 31 — 34.
    7.     Вентцель Е.С. Исследование операций. — М.: Сов. радио, 1972. — 552 с.
     

  • Creative Commons License by Author(s)